Prázdniny jsou v plném proudu a jako každý rok i letos se další měsíc ponese ve znamení letního soustředění naší mládeže. I letos budeme "okupovat" tradiční letní bašty - mládež od přípravek po starší žáky a žákyně hostí každoročně Smržovka a pro starší kategorie dorostenců, dorostenek, juniorů a juniorek je pak připraveno zázemí v Jilemnici. V tomto článku pak budeme průběhy jednotlivých soustředění a kategorií tradičně sledovat a přinášet Vám aktuální informace. Sledujte proto nejen tento článek, ale samozřejmě také naše oficiální kanály na sociálních sítích.

MLŽI, STRŽI #whiteteam (Smržovka, 10.8. až 15.8.2018)

pátek 10. 8. 2018

V cca 11:25 jsme úspěšně dojeli do Karkulky. Po krátkém vybalení, výborném obědě, úvodním informačním okénku a poledním klidu (kluci okupují hlavně ping pongový stůl) jsme se vypravili na úvodní tréninkový blok - složený z venkovní běhací části (člunkový běh na uvítanou :P) a halové, kde jsme se především seznamovali opět po prázdninové pauze s hokejkou. Večeře všem chutnala. Po chvilce odpočinku vyrazila skupina mlžů do haly na večřerní herní trénink. Strži zůstali tentokrát na penzionu a nasávali nové informace ohledně pravidel a poznávali míru vlastní motivace, díky speciálnímu dotazníku. Po krátkém shrnutí dne už šli všichni do postelí (někteří ochotně, někteří méně ochotně), věřím, že zítra bude večerka splněná daleko poctivěji. :D

sobota 11. 8. 2018

Sobotní den na soustředění jsme začali u hráčů velmi populární ranní rozcvičkou v 7:10. Po příjemném protažení u kostela a vydatné snídani jsme se vypravili na dopolední blok tréninků. V hale nás čekala cvičení předevsím na přihrávku a na rychlost pohybu s balonem, venkovní část byla zaměřená na koordinaci. Po obědě, který všem chutnal (řízek je klasika :D), se většina namočila do bazénu, aby tak snadněji zrelaxovala. Mezitím se v penzionu rozběhl celoturnusový ping pongový turnaj. Odpoledne jsme si během dvouhodinového tréninkového bloku kluci potrénovali střelbu a venku si přiměřeně zaposilovali. Po večeři, která zmizela rychleji, než byla vydána se rozdělila početná parta na dvě skupiny, mlži hráli přátelský zápas s Mlži ze Smržovky. Strži se šli důkladně protáhnout na procházku a pak se dozvěděli něco o florbalových systémech. Vzájemně si taky vyzkoušeli, jak dobře si pamatují vzájmená jména. Pak už byl čas na závěrečné zhodnocení dne a cestu do postelí.

neděle 12. 8. 2018

Po druhé a ještě oblíbenější ranní rozcvičce jsme se výborně nasnídali. Následoval krátký odpočinek a cesta do haly. Do haly je to z kopce, takže to šli kluci celkem rychle. Pokračovali jsme dopoledním blokem. V něm si obě skupiny vyzkoušeli kondiční testy, které provádí i hráči reprezentace ČR (konkrétně se jedná o několik speciálních sprintů, skok z místa, kliky, dřepy, jacíky apod.). Kluci v testech rozhodně nepohořeli a i když z nich vyšli silnější a slabší, všichni se snažili a to bylo trenéry řádně oceněno. Po obědě (hranolky s čínskou směsí nezklamaly) měli kluci delší polední klid, pomalu se tak dostal pingpongový turnaj do čtvrfinále, kde sd oředstaví 8 nejlepších a odehraje se zítra. Ostatní se šli vyblbnout do bazénu, který má zde příjemných 27 stupňů. Když se všichni vydováděli a snědli většinu zmrzlin z mrazáku (přiměřeně :P), vyrazili jsme an odpolední blok. Hlavním tématem v hale byla střelba. Střelba tahem, příklepem i golfem se střídala s množstvím cvičení. Venku je čekaly rychlostní štafety, protože na reflexech potřebuje velká část týmu ještě zapracovat. :D Po večeři měli mlži teorii o pravidlech florbalu a strži vyrazili na večerní herní trénink do haly. Po závěrečném zhodnocení dne se po 22. hodině ve většině pokojů již zhaslo. Dobrou noc přejeme i do Prahy a těšíme se zase zítra!

pondělí 13. 8. 2018

Pondělní ráno začalo opět rozcvičením, tentokrát s populárními žabáky a výpady, po snídani pak čekal kluky 2hodinový blok, venku pilovali koordinaci ( ikdyž byl pro některé problém levá/pravá, nakonec ji všichni zdárně zvládli). Vevnitř jsme se snažili hráče naučit řešení přečíslení a dalších herních situací - pro florbal velmi typických. Následoval oběd a polední klid, během kterého se kluci opět vyřádili v bazénu. Ostatní hráli pingpong. Po dostatečném volnu jsme vyrazili na do lesa, kde jsme nejdříve běhali na čas a potom hráli několik míčových i nemíčových her. Po večeři jsme se opět rozdělili na dvě skupiny. Strži si šli zahrát na večerní herní trénink, kde je přišel zkouknout i šéftrenér-manager Ondra. Mlží skupina pak zůstala na penzionu, po protažení venku se kluci dozvěděli něco o herním systému (jen málo, akorát pro menší hlavičky) a také si vyzkoušeli, jak si pamatují své spoluhráče. Po závěrečném zhodnocení dne byl na penzionu už znatelnější klid (únava zřejmě zesílila :P) a ve 22:00 šli všichni spát.

úterý 14. 8. 2018

K radosti jak dětí tak trenérů byla rozcvička zrušena kvůli špatným klimatickým podmínkám (pršelo poměrně vytrvale). Den tedy začínal snídaní. Po ní už kluci vyrazili na poslední dopolední dvojblok tréninků. Venku měli kluci posilování vlastní váhou. Vevnitř pak nácvik herních situací. Dvojblok všichni úspěšně zvládli. Po obědě se dočkal vítěze pingpongový turnaj. První tři místa obsadili: Dominik Hybš, Tadeáš Ranš a Kuba Horák. Bohužel to na bazén nebylo a tak kluci vyplnili pauzu i stolním fotbálkem nebo odpočíváním. V 15:30 jim začínal odpolední blok tréninků, na kterých se v hale převážně hrál florbal. Venku se pak hrály doplňkové sporty a kluci trénovali start na balon. Po večeři jsme se všiochni nafintili (rozumějte učesali - někteří :D), protože jsme fotografovali profilové fotografie. Poté jsme vyrazili na běhací i protahovací večerní program k legendárnímu Smržovskému kostelu. Zakončení turnusu proběhlo večer, stejně jako vyhlášení Pingpong turnaje a dalších soutěží. Pak už byl čas si jen rychle sbalit, osprchovat se a jít spát.

středa 15.8. 2018

Po ranním vyklizení pokojů jsme se dostali na vytouženou snídani. Pak jsme si užili poslední turnaj proti sobě - jen pro legraci, nechyběl však zápal pro hru, bojovnost i taktika. Po velkém boji nakonec zvítězil tým Stáj Maclaren, na druhém místě skončil tým Adamec GANG a poslední - pouze však o gól skončil tým Krbcovi kasteláni. Potom už jsme si vzali kufry a v 11:15 pro nás přijel autobus. Kluci budou v Praze asi ve 13 hodin. Vyzvedněte si je prosím u Jedenáctky. Těšíme se!

Přejeme krásný zbytek prázdnin a 3.9. na prvním tréninku, na shledanou!