Provozní řád

ČÁST I. – ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

  1. Tento provozní řád stanovuje zásady chování všech osob (uživatelů, návštěvníků a zaměstnanců) v areálu sportovní haly (dále jen “SH”) a jejich práva a povinnosti.
  2. Prostory SH slouží primárně ke sportovní činnosti organizátorů sportovních akcí, klubů či veřejnosti
  3. Komplex prostor SH zahrnuje:
    1. hrací plochu
    2. tribuny, ochozy a společné prostory včetně sociálního zázemí / zařízení
    3. prostory občerstvení
    4. šatny se sociálním zázemím a zařízením
    5. skladovací a technické prostory
    6. zázemí pro správu a řízení provozu
    7. parkoviště

ČÁST II. – PROVOZNÍ PRAVIDLA

  1. Obecná pravidla
    1. Rezervace či úpravy rezervací SH se provádí prostřednictvím e-mailu rezervace@florbalchodov.cz
    2. V případě zrušení rezervace platí obecná pravidla, pokud není v objednávce či smlouvě uvedeno jinak:
      1. 30 a více dní před konáním akce vratka 100% částky
      2. méně než 30 dní před konáním akce účtována plná částka
    3. Pro závazné objednání/rezervaci je Podpachtýř/Objednatel povinen nahlásit Pachtýři kompletní informace o záměru rezervace pro daný termín požadovanou formou – zejména:
      1. Přesný časový harmonogram akce
      2. Plán a charakter dané akce (o jaký typ akce / činnosti se jedná, pro koho je určena atd.)
      3. Informace o předpokládaném počtu účastníků (účastníci, pořadatelé, diváci aj.)
      4. Doprovodné plánované služby na akci (eventové agentury, externí dodavatelé služeb, media, apod.)
      5. Plánované využití prostor sportovní haly a zázemí a případné žádosti o úpravy či manipulaci s vybavením sportovní haly v jiném, než-li běžném režimu
      6. Legislativní či jiné významné specifikace pro danou akci (bezpečnost, zdravotní zajištění, audio-vizuální produkce apod.)
    4. Pachtýř si vyhrazuje právo zrušit rezervace v odůvodněných případech (např. havárie, akce mimořádné důležitosti, vyšší moc).
  2. Užívání prostor a vybavení sportovní haly
    1. Osoby se musí pohybovat pouze ve vymezených prostorách a za kompletní organizaci a dohled nad pohybem osob nese po celou dobu konání akce odpovědnost organizátor akce
    2. Ve všech prostorách SH platí zákaz kouření, manipulace s otevřeným ohněm či vnášení jakýchkoli nebezpečných předmětů
    3. Do SH je zákaz vstupu se zvířaty.
    4. Parkování v okolí SH je povoleno jen na vyhrazených místech.
    5. Organizátor akce odpovídá za dodržování předpisů BOZP, předpisů PO a hygienických předpisů včetně případných sankcí uložených za jejich porušení příslušnými orgány státní správy.
    6. Organizátor akce odpovídá za veškeré škody způsobené zničením, poškozením nebo ztrátou věcí všech osob, které jsou v prostorách SH přítomny v souvislosti s danou akcí / činností.
    7. Organizátor odpovídá za veškeré škody na zdraví a životě všech osob, které jsou přítomny ve SH v souvislosti s danou akcí / činností.
    8. Ve všech prostorách sportovní haly je přísný zákaz úprav či zásahu do budovy a majetku způsobem, který jakkoli poškodí či znečistí prostory a vybavení sportovní haly jiným, než-li běžným opotřebením – zejména pak:
      1. Vyvěšování, lepení či jiné uchycování jakýchkoli materiálů mimo určená místa (rozpisy utkání, výsledkové servisy apod.)
      2. Uchycování či upevňování jakýchkoli předmětů (zábrany, sítě, provazy, sportovní vybavení, reklamní nosiče) jakýmkoli způsobem, který může vest k poškození sportovní haly nebo majetku, snížení bezpečnosti apod.
      3. Jakékoli úpravy prostor a vybavení sportovní haly (odstraňování, překrývání, manipulace) bez výslovného souhlasu správce vždy s podmínkou navrácení do původního stavu
    9. vstup jakýchkoli třetích subjektů či externích dodavatelů, kteří se podílí na organizace akce / termínu Podpachtýře/Objednatele je povolen výhradně se souhlasem Pachtýře a provozovatele sportovní haly při předem jasně stanovených podmínkách – zejména:
      1. externí dodavatelé či prodejci občerstvení, nápojů, stravovací služby apod.
      2. externí dodavatelé služeb či produktů za účelem prezentace, distribuce či prodeje zboží a služeb (umísťování stánků, fanshopů, prodejci zboží, eventové agentury apod.)
      3. externí instalace či užívání sportovního, technického, organizačního či jiného vybavení pro zajištění dané akce (mobilní tribuny, věže, konstrukce, povrchy, lavice, stoly, stany, poutače, bannery apod.)
  3. Hrací plocha
    1. Vstup na hrací plochu je povolen pouze v čisté sportovní obuvi.
    2. Je zakázáno používání lepicích prostředků, vosků, lepících pásek apod.
    3. Přeznačení plochy (lepící pásky či jiná označení) pouze se souhlasem správce a schválenými prostředky, které nijak nepoškodí hrací plochu a nezanechají žádné stopy po následném odstranění. Po skončení akce musí dojít k okamžitému odstranění takového přeznačení a uvedení hrací plochy do původního stavu.
  4. Tribuny a další prostory
    1. Tribuny slouží divákům a účastníkům akce
    2. zakázány jsou veškeré sportovní aktivity mimo hrací plochu či výslovně vymezené prostory
    3. Odpovědnost za pořádek, bezpečnost a zdravotní zajištění nese po celou dobu konání akce organizátor akce
  5. Vstup do objektu, šaten a zázemí
    1. Přístup do objektu a těchto prostor je umožněn nejdříve 30 minut před a nejpozději 30 minut po skončení akce
    2. Vstup pouze pod dozorem odpovědné osoby za Podpachtýře/Objednavatele
  6. Provozní doba
    1. Oficiální provozní doba sportoviště je denně 8:00 – 22:00
    2. Mimo tento rozsah může výjimku povolit pouze Pachtýř/provozovatel sportovní haly za podmínky, že bude dodržet noční klid a žádnou činností ve sportovní hale nebude tato podmínka narušena

ČÁST III. – SANKCE

  1. 1.000 Kč + účtování poměrné odpovídající ceny prodloužené doby užívání při nerespektování časového harmonogramu (vstup, opuštění objektu, vyklizení prostor atd.) dle bodů II.V a II.VI
  2. 5.000 Kč = nezajištění řádného úklidu sportovní haly (tzv. nutnost nadstandardního úklidu)
  3. 5.000 Kč = porušení pravidel Provozního řádu dle bodu II.I.
  4. 10.000 Kč = porušení pravidel Provozního řádu dle bodů II.II, II.III a II.IV
  5. 20.000 Kč = poškození majetku nebo vybavení sportovní haly
  6. 50.000 Kč = poškození objektu sportovní haly
  7. Nad rámec uvedených sankcí je Pachtýř a provozovatel sportovní haly oprávněn vždy vymáhat plnou úhradu vzniklých nákladů za škody či ušlé zisky
  8. Opakované porušení může vést k rozvázání smlouvy nebo zrušení závazné objednávky bez náhrady / nároku na vrácení finanční částky

ČÁST IV. – ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Provozní řád je závazný pro všechny uživatele SH
  2. Nedodržení povinností může být sankcionováno pokutami dle platného sazebníku a vymáhání / náhrady nákladů či ušlého zisku, způsobených porušením tohoto řádu
  3. Uživatelé odpovídají za veškeré škody způsobené na majetku a zdraví osob
  4. Porušení pravidel může vést k vykázání z objektu
  5. Tento provozní řád je součástí každé podpachtovní smlouvy či objednávky uzavřené s FLORBAL CHODOV z.s. a nabývá účinnosti dnem zveřejnění.
  6. V případě porušení nařízení vyplývajících z provozního řádu či dalších nařízení ze strany Pachtýře, prokazatelně uvedených písemnou formou (smlouva, specifikace podmínek užívání sportovní haly či jiné písemné oznámení) má Pachtýř právo účtovat Podpachtýři či odpovědnému Objednateli daného termínu sankce dle platného sazebníku a vymáhat na něm plnou úhradu nákladů vzniklých takovým jednáním. Podpachtýř či Objednatel daného termínu, zodpovědný za taková porušení či způsobené škody se výslovně zavazuje uhradit sankce a veškeré náklady způsobené daným proviněním a bezodkladně spolupracovat dle pokynů Pachtýře na nápravě.

Aktualizace a účinnost od 1.12.2025